Wednesday, December 31, 2008

ႏႈတ္ဆက္ခဲ႔တယ္ ၂၀၀၈

ဘာလုိလုိနဲ႔ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္က ကုန္ေတာ႔မွာပါလား....ေဟာင္းႏြမ္းသြားတဲ႔ ၂၀၀၈ ေရ ကၽြန္ေတာ္ႏႈတ္ဆက္ခဲ႔ပါတယ္
လြမ္းစရာေတြၿပည္႔ေနတဲ႔ ၂၀၀၈ ၊ ရင္နာစရာေတြၿပည္႔ေနတဲ႔ ၂၀၀၈ ေရ ယေန႔ည ၁၂း၀၀ နာရီ ဆုိခင္ဗ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္ ႏူတ္ဆက္ရေတာ႔
မယ္ေလ။ ၂၀၀၈ မွာၿဖစ္ပ်က္ခဲ႔တဲ႔ အမွတ္တရေတြ ကေတာ႔ ရင္ထဲမွာ ေတာင္လုိပုံေနတယ္ဗ်ာ...ကၽြန္ေတာ္႔ အခ်စ္ဆုံးအစ္ကုိ ႀကီး က
ဒီ ၂၀၀၈ ထဲမွာ မိသားစုနဲ႔ ၁၃ ႏွစ္ေ၀းကြာခဲ႔ရတယ္...သူေကာ ဒီ ၂၀၀၈ ကုိ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲက ေန ႏူတ္ဆက္ေနမွာလား....
ခ်စ္ရေသာ သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ၂၀၀၈ ထဲမွာ ဘဲ ႏူတ္ဆက္ခဲ႔တယ္.....ေနာက္ဆုံးေတာ႔လဲ ကၽြန္ေတာ္ တစ္
ကုိယ္တည္း ဒီေန႔ လဲ ကၽြန္ေတာ္႔ခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းၿဖစ္တဲ႔ ကုလားမ က ႏဴိင္ငံၿခားကုိ ထြက္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ကုိခြဲသြားခဲ႔တယ္......ကၽြန္ေတာ္သိပ္
ခ်စ္ရေသာ ကၽြန္ေတာ႔ခ်စ္သူကလဲ ဒီ ၂၀၀၈ မွာဘဲကၽြန္ေတာ႔ကုိထားသြားခဲ႔တယ္ေလ.....



၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ထဲမွာ နာဂစ္ ဆုိတဲ႔ မုန္တုို္င္းႀကီးက ေတာ္ေတာ္ရက္စက္သြားခဲ႔တယ္ ၿမန္မာၿပည္သူေတြ မ်က္ရည္ က်ခဲ႔ရတယ္
အိပ္မက္ဆုိးႀကီးက ေတာ္ေတာ္ကုိ ေၿခာက္လန္႔ခဲ႔တယ္.....ပ်က္စီးဆုံးရႈံးမႈေတြၿဖစ္ခဲ႔ရတယ္......တစ္ကမၻာလုံးလဲ စီးပြားေရး ကပ္ႀကီၤးကုိ
ဒီ ၂၀၀၈ ထဲမွာဘဲ ယဥ္ဆုိင္ခဲ႔ရတယ္......
ၿမန္မာၿပည္က လူေတြက ေကာ ဘာေတြဆက္လုပ္ႀကမလဲ....ဘာေတြယဥ္ဆုိင္ႀကဦးမွာလဲ....ဘာေတြေၿပာင္းလဲသြားဦးမွာလဲ။
ဒီလုိဘဲ အက်ပ္အတည္းေတြနဲ႔ ဘဲ ရွင္သန္ေနရဦးမွာလား။
ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာေလးစားရေသာ လူေတြက ေကာ ဘာေတြဆက္ၿဖစ္လာဦးမွာလဲ သူတုိ႔လုိလူမ်ိဳးေတြ ေကာ ၿမန္မာ
ၿပည္ မွာထပ္ေပၚလာပါ႔ဦးမွလား လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္စုိးရိမ္မိတယ္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိ လူငယ္မ်ိဳးဆက္သစ္ေလးေတြက ေကာ ဒီအေႀကာင္းအရာ
ေတြကုိ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ေရာက္ရင္ စိတ္၀င္စားႏဴိင္ပါ႔မလားဆုိတဲ႔ အေတြးေတြက ကၽြန္ေတာ႔ဦးေခါင္းထဲမွာ ရႈပ္ေထြးေနမိတယ္.....
၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မွာ ဗမာ ၿပည္သူအေပါင္း ႏွင္႔တကြ လူသတၱ၀ါ အေပါင္းတုိ႔သည္ ကုိယ္၏က်န္းမာၿခင္း.....စိတ္၏ေအးၿငိမ္းၿခင္း
ႏွင္႔ၿပည္႔စုံႀကပါေစ လုိ႔ ကၽြန္ေတာ႔ ရင္ထဲမွ ခံစားခ်က္ေလးကုိ တင္ၿပလုိက္ပါတယ္။


2 comments:

su wai said...

၂၀၀၉ အတြက္ ထပ္တူထပ္မွ် ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ အကိုေရ… ဒီတစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ကိုယ္႔အနားကို ဘယ္သူေတြ ေရာက္လာမလဲ.. ကိုယ္႔အနားကေန ဘယ္သူေတြ ခြဲခြာသြားၾကဦးမလဲဆုိတာေတာ႔ မသိႏုိင္ေသးဘူးေနာ္..။

myothant15 said...

nice work, mate.. keep it up